Jakie błędy zrobiłem na stronie swojej firmy?

Na swojej stronie głównej napisałem, że mam spore doświadczenie, że umiem robić to co robię, bo przecież na stanowisku przepracowałem już cztery lata, ze warto mi zaufać, że dotrzymuje terminów i tak dalej i tak dalej. Jak się okazało, taka zawartość mojej strony głównej była największym błędem. Co ciekawsze, jest to standardowy sposób wypełniania treścią swojej strony firmowej, który się spotyka nawet przy firmach, jakie korzystają z usług profesjonalnych autorów treści. Chciałbym, jeśli zakładasz swoją firmę, abyś uniknął tego błędu.

Proste pytanie. Czy jeśli poszukujesz w internecie jakiś usług, czy towarów, interesuje cię życiorys i cechy osobowościowe osoby, która takie produkty oferuje? Chyba niekoniecznie. Interesuje cię natomiast sama jakość produktu, którą zweryfikujesz sprawdzając portfolio osoby, która oferuje ten produkt. Jej samo zachwalanie się raczej cię odstraszy od podjęcia zakupu, niż skłoni do tego.

Dlatego drodzy przedsiębiorcy, którzy zakładacie swoje witryny dla firmy: unikajcie mojego błędu. Piszcie o tym, co oferujecie, jakie to ma cechy i dlaczego jest to lepsze, niż oferta waszej konkurencji. Nie lejcie wody na temat swojego profesjonalizmu, bo takie teksty po prostu nie sprzedają. Jeśli stworzycie solidny, konkretny tekst na stronę główną swojej firmy, prawdopodobieństwo, ze będzie sprzedawać swoją ofertę, jest dużo większe.

0 komentarze:

Copyright © 2013 Sklepy e-Commerce and Blogger Templates - Anime OST.