Podatek VAT pozostanie na tym samym poziomie

Mnie jako przedsiębiorcę, którego firma oferuje usługi outsourcingowe innym firmom, w sumie nie interesuje podatek VAT. Zważywszy na fakt, że firmy płacą mi wystawiane przeze mnie faktury, z których ja odprowadzam różnicę pomiędzy netto a brutto do urzędu skarbowego, to można nawet powiedzieć, że zależy mi na wyższym podatku VAT, bo przecież w tym mechanizmie państwo pożycza mi pieniądze. Faktury spływają cały czas, a podatek płacę raz na kwartał.

Jednak zdaję sobie sprawę z tego, że ktoś ten podatek ostatecznie zapłaci. Będą to osoby, które już nie mogą sobie go odliczyć od dochodu, czy wrzucić w koszty. Tymi osobami są konsumenci, którzy z tego powodu mają mniej pieniędzy i mniejsze możliwości robienia zakupów. A to już dotyka wszystkie firmy.

1 komentarz:

  1. Dziękuję za wartościowy artykuł. Polecam również poczytać więcej na temat interesujących spraw związanych z rachunkowością na tej stronie internetowej: ryczałt ewidencjonowany

    Pozdrawiam serdecznie, życzę dalszych sukcesów w blogosferze.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2013 Sklepy e-Commerce and Blogger Templates - Anime OST.